Výživové Občerstvenie pre Pevnosť Kostí | Osteoporóza | Krehké Kosti

Výživový poradca

Chuťovky

Aké chuťovky sú najzdravšie?

Zdravé občerstvenie pre dobrú stravu
Malé zmeny môžu mať obrovský dosah. Napríklad, ak siahnete po čajovom koláčiku namiesto koláča z lístkového cesta 3 x do týždňa počas celého roka, môžete zabrániť nárastu hmotnosti o 9 kg.1

Rôzne druhy chuťoviek:2

Protein rich snacks

Chuťovky bohaté na bielkoviny

K chutnému malému občerstveniu bohatému na bielkoviny radíme: zmesi orechov, hrozienok a pod., zeleninové tyčinky v humuse, grécky jogurt, granolu a natvrdo uvarené vajcia. 2

Calcium rich snacks

Chuťovky bohaté na vápnik

K chuťovkám bohatým na vápnik radíme: mlieko, tvrdý syr, mandle a jogurt.3

Nutritional snacks

Chuťovky bohaté na živiny

K lákavému občerstveniu bohatému na živiny radíme: ovocie, cherry paradajky, mix bobuľového ovocia a orechy.4

Podrobnejšie

Ak sa potrebujete rýchlo občerstviť, najlepšie je vybrať si niečo bohaté na bielkoviny, vápnik, alebo na živiny. Zasýti Vás to lepšie ako sladkosť a naviac je to pre vás zdravšie.1

SPÄŤ